Legnépszerűbbek
Kályhameleg, kék és fekete színű, rendkívül jó minőségű, vízálló hótaposó, mely a lábat stabilan tartja.
6.990 Ft
Bélelt kislány hótaposó! Magasított talprészének köszönhetően teljesen vízálló. A vastag barázdált talp és a termo bélés a hideg ellen védi a gyerek lábát. Hideg és havas, latyakos időre ajánljuk....
6.990 Ft
Prémium minőségű, supinált, középkék, bélelt, vízálló fiú bokacipő. Esős és hidegebb napokra kitűnő választás!
14.990 Ft

Garancia

Szavatosság:

A termék hibája esetén a Vásárló érvényesítheti szavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A Vásárló a hiba felfedezése után minél hamarabb köteles érvényesíteni szavatossági igényét, illetve ha erre menthető okból nem képes, akkor legfeljebb két hónapon belül. A vásárlástól számított két éven túl azonban nem érvényesíthető szavatossági igény. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárláskor is létezett. A bizonyítás érdekében a független, akkreditált intézmény által végzett vizsgálat költségeit a Vevőnek kell állnia, ha a kifogása alaposnak minősül, a forgalmazó köteles ezt megtéríteni.

 

A szavatossági igény érvényesítése során a Vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét kérheti, másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti. A Vásárló szavatossági igényét bejelentheti személyesen vagy postai úton. A postai úton történő bejelentés során a Vásárlónak le kell írnia nevét, címét, a termék megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a hiba bejelentésének időpontját és hiba leírását, valamint a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. Az igény érvényesítése során a számlát be kell mutatni vagy fénymásolatban csatolni kell. Az igény bejelentése során a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, a terméket a pedig átadás-átvételi elismervény ellenében veszi át javításra. Ezekből a dokumentumokból egy példány a Vásárlót illeti. A jegyzőkönyv tartalmazza a vásárló nevét, címét, a termék megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyv tartalmazza.

© 2014 2021 Minden jog fenntartva. | Webáruházat készítette és optimalizálta: IDEASOL Magyarország Kft., a pénztermelő webáruházak specialistája