Legnépszerűbbek
Supinált cipők körében prémium minőségű magyar termék. Kivül-belül tiszta, finom bőr, precíz kidolgozás. A bokát stabilan tartja a megfelelő helyzetben, váltócipőnek és utcai viseletre is jó választás...
10.990 Ft
Prémium minőségű, supinált, középkék, bélelt, vízálló fiú bokacipő. Esős és hidegebb napokra kitűnő választás!
13.990 Ft
Bélelt kislány hótaposó! Magasított talprészének köszönhetően teljesen vízálló. A vastag barázdált talp és a termo bélés a hideg ellen védi a gyerek lábát. Hideg és havas, latyakos időre ajánljuk....
5.990 Ft

Garancia

Szavatosság:

A termék hibája esetén a Vásárló érvényesítheti szavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A Vásárló a hiba felfedezése után minél hamarabb köteles érvényesíteni szavatossági igényét, illetve ha erre menthető okból nem képes, akkor legfeljebb két hónapon belül. A vásárlástól számított két éven túl azonban nem érvényesíthető szavatossági igény. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárláskor is létezett. A bizonyítás érdekében a független, akkreditált intézmény által végzett vizsgálat költségeit a Vevőnek kell állnia, ha a kifogása alaposnak minősül, a forgalmazó köteles ezt megtéríteni.

 

A szavatossági igény érvényesítése során a Vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét kérheti, másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti. A Vásárló szavatossági igényét bejelentheti személyesen vagy postai úton. A postai úton történő bejelentés során a Vásárlónak le kell írnia nevét, címét, a termék megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a hiba bejelentésének időpontját és hiba leírását, valamint a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. Az igény érvényesítése során a számlát be kell mutatni vagy fénymásolatban csatolni kell. Az igény bejelentése során a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, a terméket a pedig átadás-átvételi elismervény ellenében veszi át javításra. Ezekből a dokumentumokból egy példány a Vásárlót illeti. A jegyzőkönyv tartalmazza a vásárló nevét, címét, a termék megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyv tartalmazza.

© 2014 2018 Minden jog fenntartva. | Webáruházat készítette és optimalizálta: IDEASOL Magyarország Kft., a pénztermelő webáruházak specialistája